livetsomjohan

kulturnatten

Gårdagen blev på det stora hela lyckad tycker jag. Träffade fett med folk som jag känner. Den var dock lite mindre lyckad för andra, men det går vi inte in på, hehe.
Det började i alla fall med att jag träffade Axel. Vi gick ner på stan och mötte upp Emelie, Calle och hans kompis Max. Vi gick till stora torget där jag träffade Melissa, Tuss och Mickaella. Pratade med dom ett tag och drog sen vidare på vägen mot Carolina Rediviva. Vi kom inte så långt, eftersom Calle och Max skulle dra. Sen gick vi andra som en mur mot stadsparken, haha. Där gick vi och satte oss på en bänk och vilade fötterna, hah. Efter det skulle Emelie hem så jag och Axel följde henne en bit för att sen gå till Max pga hunger. När vi käkade kom Jonatan dit och vi var med honom. Busslinjerna var omlagda så vi sprang runt till ett antal bussar för att försöka hitta hans buss och till slut kom han på den rätta. Vid det här laget var jag och Axel rätt trötta, så vi gick hem. Det var min kulturnatt i princip, höhö. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: