livetsomjohan

mufmöte

Hola.
Försökte skriva ett inlägg tidigare idag, men det var fel på blogg.se. Lack.
Idag började vi i alla fall med franska och fortsatte sen med 105 minuter svenska!!!! Låter tråkigare än det är. Det är kul eftersom vi i princip alltid fikar på svenskalektionerna. Det är grejt. Susanne läste mitt fina inlägg på klassens blogg och tyckte det var kul. Hon sa att jag aldrig är så rolig på lektionerna. Vet inte riktigt hur jag ska ta det...
I alla fall, det var lunch sen. Pannkakor med sylt. Gott. Sen var det väl idrott då vi gymmade. Slutade sen och gjorde inget förens på kvällen då jag var och lyssnade på MUFs riksledare. Han var fett duktig på att tala. Han jämförde sverigedemokraterna med vänsterpartiet på ett bra sätt, HAHA. Men nu ska jag sova, det är en dag imorgon också. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: