livetsomjohan

språkstudion

Hola!
Idag har man haft en rätt skön dag. På geografin hade jag mitt föredrag om Bretagnes fisk och jordbruk och så. Annars var det rätt chill. Eftersom det är B-vecka så hade vi ingen matte, så lunchen började 9.55. Jag, Jonatan och Lovisa drog och käkade på subway. Hehe, busigt. Gott var det i alla fall. Vi gick också till Uppsala Tourism och kollade på lite presenter till Simon och hans familj i Frankrike. Sen hade vi franska vid 12.10 då vi var i språkstudion, vilket var kul! :)
Sen var det flumengelska, då vi gick igenom pjäserna. Kommer bli awesome! Ska spela Björn Svensson på midsommarsketchen, Sven på Lucia och sköta musik på kungabröllopet! Kulkul. Sen drog jag och tränade med Axel och sen käkade jag sallad med familjen! Gott. Nu ska jag bara chilla ikväll. Tror icke att jag går ut, men man får ju se! :) Kvällen är ju ännu ung, hohoo. Aja. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: