livetsomjohan

klasskväll

Okej, jag har inget att göra just nu. Ska egentligen sova men det är svårt, så tänker skriva ett inlägg bara för att det var fett länge sen jag gjorde det. Men alla mina läsare verkar ju ha försvunnit, så det känns ganska onödigt på ett sätt. Dom kommer ju inte direkt se det här inlägget, hehe. Men ja. Ikväll har man träffat klassen minus Freddie och Jonatan. Vi var i nåt hus i Norby som Miranda hade eller nåt sånt.
Träffade först Tuss och Leila vid centralen där vi väntade på Mickaella och Melissa. Deras (eller i alla fall Melissas) tåg var försenat. Tog bussen till Norby där vi sedan irrade runt och ropade på okända cyklister som vi trodde var Maria, men som det såklart inte var.. Vi frös och var blöta, men till sist såg vi Maria den jeveln. Nejdå. Vi kom ju fram till sist i alla fall. Inne i huset snackades det om mycket och lyssnades på musik. Och så kollade man i skolkatalogen. Det blev en lyckad kväll! Drog hem sen och ska nu sova som fan. Godnatt, Peace!

Kommentarer
Postat av: hanna johansson den bästa i världen

jag läser såklart!

2010-11-04 @ 01:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: