livetsomjohan

våfflor

HAHA oj, vad har hänt med min statistik? Har typ sju eller åtta besökare per dag nu. Känns lite mindre än vad jag hade förut, hehe.
Men i alla fall, gårdagskvällen var kul. Träffade Axel, Anton, Patrik, Emelie och Mathilda. Vi träffade också Auguste och Magnus i typ en halvtimme, hehe. Vi gjorde inte så mycket, mest gick runt och frös. Gick hem runt tolv, då kylan blev ohållbar. Var duktig och gick och la mig på en gång.
Idag har jag inte gjort någonting. Bara sovit och käkat våfflor. Det var lite kul, i brist på annan läsning tittade jag igenom UNT b-delen och direkt på första uppslaget såg jag en artikel om Susanne (min svenskalärare) och ett monument som hon var initiativtagare till. Haha.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske åka och köpa vinterjacka och tv-bord. Får la se vad det blir. Peace!

Kommentarer
Postat av: the one who can't make decent porrige

haha det är säkert din kära lilla franska familj! ;D

2010-10-02 @ 22:45:08
Postat av: I CAN MAKE DECENT PORRIGE

hahahah eller jahaaa du har mindre än normalt jahaaa...ja då är det väl att franska familjen gett upp helt enkelt...HAHA där får du för att inte äta gröt hahaha

2010-10-02 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: