livetsomjohan

biljett

Tja.
Idag började man med bild, då vi var på uppsala konstmuseum och kollade på någon utställning, icke så kul. Efter det hade vi franska, då jag, Leila och Maria gjorde vår presentation om Moulin Rouge. Det gick bra tycker jag. Jag lyckades prata ut mot publiken, om än lite snabbt kanske. Men det gick bättre än förväntat, så jag är nöjd. Direkt efteråt var det lunch, typ fisk med klyftpotatis vilket var rätt gott. Vi hade fett lång håltimme på samhällskunskapen, så lunchrasten var i nästan tre timmar. Det var chill! Nördklass som man går i så satt hela klassen med sina datorer på facebook och chattade med varandra. Helt nödvändigt. Fick nytt jobb som fotbollsagent också. Cool jag känner mig.
Hade geografi då vi för första gången använde våra datorer i skolarbetet!!!!!!! Värsta grejen ju. Vi ska hålla föredrag på fredag om en sak om Bretagne. (Stället i Frankrike som vi ska till) Det känns väl rätt lugnt, ska ha om jordbruk och fiske. Sen var det engelska, då vi höll på med sketcherna till Frankrike. Blev icke helt klara, men ska fortsätta skriva imorgon i skolan.
Sen skulle jag köpa biljett till Club Strobe Glow. Satt först och väntade med Jenny på Anna och sen drog vi och köpte med Mathilda.
Det var min dag, det. Just nu är jag ganska nere. Varför ska vi kanske inte gå in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: