livetsomjohan

engelskapjäs

Tjaa!
Denna dag började med matte, då vi fick reda på provresultatet. Fick full pott och gjorde till och med en MVG-grej. Så jag är nöjd. Efter det var det franska, då vi lyssnade på en massa redovisningar. Jag satt mest och lyssnade och njöt av att jag redan gjort min!
Efter franskan hade vi samhällskunskap, då vi gick igenom läxan och lite sånt annat skoj. Har faktiskt saknat det lite. Älskar det ämnet fan, hoho. Sen var det lunch, köttbullar med potatis och sånt. Gött var det. Skrev klart engelskapjäsen med Miranda och Freddie och fixade lite agentbusiness, haha! Sen var det håltimme på bilden. Satt på caféet ett tag med Maria och Lovisa. Köpte macka och fick bulle, det var gött. Sen gick vi till lutis och köpte läsk och kakor, hahaha! Tjockisar. Sen nördade vi oss med datorerna. Kulkul. Sen på språkkunskapen gjorde vi inte så mycket. Slutade lite tidigare, vid fyra. Gick hem och gjorde läxorna och lite sånt. Nu ska jag snart gå och lägga mig, vi kanske hörs imorgon. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: