livetsomjohan

skoldator

Idag har varit den lugnaste dagen på länge. Ett tag kändes det som att man var på skolan under en studiedag. Min första lektion började egentligen fem över ett, men var tvungen att hämta min skoldator 8.30 ändå. Jobbigt. Men hade en rolig dag i skolan ändå, lekandes med datorn. När man precis hämtat den satt det ganska många och lekte, sen försvann fler och fler folk tills det bara var jag, Maria och Mikaella kvar. Vi drog till subway runt lunch, det var kul. Fast det var ganska dåligt på ett sätt, dom hade bara en sorts kaka och typ en sås -.- Men det var gott ändå. Vi hade trevligt där och drog sen tillbaka till skolan eftersom vi saknade våra datorer, haha! Satte oss i Övre Cafeterian och chillade med datorerna. Emelie och Mathilda kom efter ett tag och flippade något. Det blev facerape och msn-fight utav bara den. Skoj, haha! Vid fem över ett började då bilden. Gjorde klart bildprojektet, ska bara skriva en utvärdering och lite sånt. Sen var det språkkunskap som var ganska intressant. Cyklade hem i spöregnet vilket inte var så kul. Har pluggat efter skolan, har ju matteprov imorgon förihelvete. Inte kul. Men förhoppningsvis går det bra. Ska nu gå och lägga mig. Och jag lovar, jag ska bli bättre på att lägga in bilder, men det går INTE. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: