livetsomjohan

zombieland

Tjo.
Kvällen har varit riktigt kul. Började med att man drog ut med Axel och sen även Derblom. Vi cyklade till lekparken vid källparken och rökte vattenpipa. Vi (eller mest jag) fick även ut Isabelle. Första gången på fem veckor som vi träffar henne. Nog den längsta tiden vi inte träffats på dom senaste tre åren. Efter ett tag drog vi i alla fall in till Derblom och kollade på film, Zombieland. Den var riktigt bra faktiskt. Runt halv ett var den slut och jag, Isabelle och Axel gick och satte oss vid ett dagis och pratade och hade kul. Sen efter ett tag skulle Isabelle hem och jag och Axel drog och satte oss på en bänk vid fyrislund som vanligt. Drog hem tjugo i tre och nu sitter jag här och ska ladda ner några låtar och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: